تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤17❤

عشق " یعنی : 😘

#خیره شدن به چشم های #مشکیت 😍

.

"عشق "یعنی : 💍

#گرفتن دست های #قشنگت 💕

.

"عشق " یعنی : 💑

#عطرتو نفس #کشیدن

.

"عشق "یعنی :

#قُفل شدن انگشتام میونه #انگشتات

.

"عشق " یعنی : 💓

وقتی سرمو #میارم بالا که نِگاهِت کنم ببینم تواَم #نگاهت به من بوده 💏

.

"عشق " یعنی : 👑

یه حس خیلی #خوبی که هیج جوره نمیشه وصفش کرد فقط باید حسش کنی با تمام #وجودت 😘

.

"عشق " یعنی : 🙈

#داشتن یه نفر که با تمام وجود دوسش داری و بهت #آرامش میده 👑💎

.

من #عاشقتم مهربون ترین #آدم دنیا

خُب راستش تو یه معجزه‌ای وسطِ زندگیِ من !😋

.

نه نه بذار یجور دیگه بگم

تو ... مثلِ ... 🙃

.

مثلِ یه چاییِ داغِ خوش رنگِ خوش طعمی،وسط یه عصرِ سردِ زمستونی !

.

دیدی چقد میچسبه؟ 😍

.

آره تو دقیقا همون حسِ خوبی،تو زندگی سردِ من، که با بودنِ تو دچار یه گرمایِ ابدی شده 🙂 💜💜

..

پ.ن:برگشتممممممممم ازامروز بدون فاطمه:((((((( یه جوری کلبشوبقول خودش میچرخونم

فاطی بدجوری عشقی:)))))))))))))

asal8080 ... ۰۱ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ ۰ ۳ ۴۷۹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی