تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤23❤

داشتم فکر می‌کردم هیچ مهم نیست که قد یه مرد یک و نود باشه یا یک و هفتاد یا هرچی!
چاق و لاغر و یه‌کم زشت‌تر و یه‌ذره خوشگلتر و بی ریش و با ریشش هم مهم نیست!
مهم هم نیست این‌که‌ چقدر جذاب و دخترکُشه و دستاش چقدر استخونی و کشیده‌ست و عطر مارک فلانش تا چند تا خیابون اون‌طرف‌تر می‌پیچه و نمی‌پیچیه و صداش چقدر بم و شاعرانه‌ست!
حتی این‌که داراییش چقدره و مدل ماشینِ امروز یا آینده‌ش چیه و چی نیست و یه کوچه این‌ورتر یا اون‌ورتر بودن خونه‌ی داشته و نداشته‌ی خودش و خونه‌ی قدیمیِ پدریش زیاد اهمیت نداره!
مهم شونه‌های مردونشه...
مهم امنیت شونه‌هاشه، مهم اینه که چقدر و تا کجا میشه بی دغدغه زن بود و با خیال راحت تکیه کرد به کوهِ شونه‌های یه مرد و از جا زدن و شونه خالی کردن و نامردی و رفیق نیمه راه بودن نترسید.
از تمامِ وجود و بودن یه مرد، مهم اون حس آرامش و امنیتیه که به زنی که پا میذاره توی زندگیش هدیه میده... از بین داشته‌های یه مرد،
مهم‌ترین داراییش شونه‌هاشه،
شونه‌هاش!

خانوم خانوما :) ۲۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۸ ۳ ۵ ۵۴۴

نظرات (۳)

  • 00:00 :.
    چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ , ۲۱:۵۳
    خوش بحال اون مرد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی