تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤24❤

مامانم میگه مرد اونیه که چشمش دنبال زن و بچه مردم نباشه،خوب کار کنه و تن پرور نباشه. صدای عربده ش چهارتا خونه اونورتر نره و از غذا ایراد نگیره. مرد باید صبح زود بره سر کار و شب برگرده خونه. به نظر مامانم مرد شبیه بابامه. مقتدر ولی مهربون🙂

دوستم میگه مرد باید جذاب باشه،قد بلند و ورزیده،صدای خش داری داشته باشه و موقع حرف زدن یه ابروشو بده بالا و همیشه با لنکروزش بیاد دنبالت ببرتت خرید ! دوست من تو رویاهاش دنبال یه مرد اینجوری میگرده🤷

خواهرم میگه مرد باید آینده نگر باشه و بتونه بچه های خوبی تربیت کنه،تحصیلکرده باشه و وقتی حرف میزنه همه سکوت کنن و مشتاقانه حرفاشو گوش بدن.خواهرم میگه استاد دانشگاهشون خیلی مرد مناسبیه.🤔

به نظر من مرد باید شونه های قوی داشته باشه واسه اینکه بتونی سرتو بزاری روشون و غمتو همونجا جا بزاری.
صداش مهم نیست خش دار باشه یا معمولی،مهم اینه واسه شنیدنش دست و دلت بلرزه😍
مرد مهم نیست لنکروز داشته باشه یا یه ماشین معمولی،مهم اینه هر چی که داره باهاش بیاد دنبالت و نزاره تو و دلتنگیات زیاد از حد با هم تنها بمونید.😍
مرد باید با خواسته هات راه بیاد😍
خواسته های هر شخصی فرق داره🙄
مامانم مردی میخواد که کنارش ایام بگذرونه بدون دردسر ...😑
دوستم مردی میخواد شکل کارت اعتباری ...😏
خواهرم مردی میخواد که برای بچه هاش پدر خوبی باشه ...😮
من اما از بین تمام مردهای دنیا تو رو میخوام که قدم زدن تو شبای بارونی رو از دست ندیم و گاهی لیس زدن بستنی تو یه روز سرد تمام دلخوشیمون باشه. 🤩🤩😘
من از بین تمام مردهای دنیا فقط تورو میخوام ... توقع ندارم همه ی روزامون عالی باشه ... من میخوامت واسه همه ی خوشی ها و ناخوشی ها،همه ی خنده ها و گریه ها
من تو رو میخوام برای همه ی عمر😍😍


خانوم خانوما :) ۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۷ ۲ ۵ ۶۵۵

نظرات (۲)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی