تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤30❤

خاص من! ❤

امنیت یعنی تو!

امنیت یعنی محکم دستت را گرفتن!

👫
با دیوانگی هایت زندگی کردن!

احساس مردانه ات را فهمیدن!

دستت را که میگیرم صورتت را که میبوسم!💏

عالم دگریست برای من

می دانم ناب تر از دست تو دستی نیست!
می دانم ماندنی تر از نگاه تو چشمی نیست!💜
می دانم برای بوسه هایم مرزی نمی گذاری!
برای خنده هایم می خندی!
برای گریه هایم شانه می شوی!❤
می دانم تا وقتی من هستم برای لحظه های تنهاییت سیگار نمی خواهی!
پس همیشه در قلب من بمان


 پ .ن :میلاد پیامبر مهربانی ها به همه بیانی ها مبارک:)

خانوم خانوما :) ۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۸ ۴ ۶ ۵۸۰

نظرات (۴)

  • مهدی قاسمی
    سه شنبه ۶ آذر ۹۷ , ۱۹:۰۷
    هفته وحدت بر شما مبارک باشه:)
    امیدوارم اخر هفته خوبی داشته باشین:)
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۶ آذر ۹۷، ۱۹:۰۹
      ممنونم :)

      همچنین هفته ای پراز لبخند خداوند داشته باشید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی