تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


تولدداریم ..چه تولدی:)

عسل عزیزم...

نویسنده وبلاگم...

رفیق شفیق من...

حبیب ویار تنهایی من....

چقد خوشحالم که به دنیااومدی..

خداچقدبهم لطف کرده که توروبهم داده .....

اصن توروبه هممون داده ...

میدونستی عاشقتم .....اونم بدجور...خداتوروهم برام نگه داره

نمیدونی چقدخوشحالم که دارمت

تولدت مبارک عسلم مثل اسمت شیرین ودلچسبی

امیدوارم اونقد اونقدتوزندگیت خوشبخت بشی ...اونقدازته دل بخندی ...که چشم همه بدخاهانت کوربشه ..امین

دوست دارم رفیقم

خانوم خانوما :) ۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۱ ۶ ۷ ۸۳۶۶

نظرات (۶)

  • وردپرس
    يكشنبه ۱۴ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۹
    چه وبلاگ زیبایی و چه دلنوشته های عاشقانه ای...
  • پریسا سادات ..
    دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۴۳
    مبارک باشهههههههههههه:)
    من کیک موخوام..
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۱۲ آذر ۹۷، ۱۷:۵۴
      ممنون جانان:)))))))))))

      بزار خودش بیاد بده بهت من که الفرار🤣😁
  • آرام :)
    يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۴
    مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک🌸🌼😻🍁💙💛💜😍🌈🙆🙃🌼😻🌸😊🍁💙💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی