تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤44❤

میشه دوباره کاری کنی که دوباره  عاشقت شم...

میشه برام کارای سوپرایزانگیز کنی....؟؟

میشه یهوووووخوشحالم کنی....

میشه یه کاری کنی بم حسودی کنن.....؟؟

میشه ؟؟؟واقعن میشه؟؟

دلنوشته های یه عاشق طردشده😅🤷‍♀️🤷‍♀️

ای ام حس پوچی....تورابطه

پست مخاطب دار🤣🤣🤣

اهای مخاطب باشمام هرچندقهراما ولی چی میشه که بشه ؟؟؟میشه بنظرت ؟میتونی ؟این رابطه رواز یه رنگی نجات بدی؟
 

 

پ  .ن :بیان چرااینطوری شده یه پست روتویه ورد نوشتم حالا کپی میکنم پست میکنم نمیشه اصن اصن ذخیره ومنتشرنمیشه :(((((دارم دیونه میشم

خانوم خانوما :) ۱۹ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۵ ۷ ۴ ۵۵۴

نظرات (۷)

  • . ℳƐĦƊℑ .
    پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷ , ۱۱:۴۶
    (:
    +بعد پیست کردنش تو قسمت ارسال پست همشو انتخاب کن و اون آیکون پاک کن رو بزن
  • تمنایــ وجــود
    چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۱۹:۳۹
    عاااای نفسس کش معلوم هس کجایی تو بانوووو
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۱۹ دی ۹۷، ۲۰:۲۹
      به به زهرا جان جانان :)

      همین دوروبرام عجیج
      خوبی ؟؟خوشی؟؟خوش میگذره ؟؟؟داداشمون خوبن ؟؟؟
      خیلی خوشحال شدم عزیز:))))))))
  • هم میهن
    چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۱۹:۳۰
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!
    با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
    "وب بر شاخسار سخن "
    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

    آدرس ها:

    http://payam-ghanoun.ir/
    http://payam-chanoun.blogfa.com/

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
  • نیلوفر کیانی
    چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۱۹:۲۶
    چقدر زیبا !
    منم حس پوچی میکنم !
    واقعا میشه ....
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۱۹ دی ۹۷، ۱۹:۲۹
      من اصن فک نمیکردم این پست اصن کامنت داشته باشه :)

      ممنونم :)

      اگه بشه چی میشه اوه اوه:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی