تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤45❤

 

 

 

شبایی که دلم میگیره از نبودنت ...یادلتنگی بهم فشار میاره ..یاهم زمانی که دلم از این همه بی مهری اطرافیام درد میکشه ...بیخیال همه چیز وهمه کس میشم....تواین هوای سرد خراسان میزنم بیرون خونه ومیرم توحیاط .....فقط وفقط زل میزنم به ماه ...غرق نگاه کردنش میشم ...بیخیال همه چی میشم ودرکنار محو دیدنش اهنگی که تورویادم بندازه..گوش میدم..خل میشم ..بلندبلند میخندم 😅...مث بچه ها دور خودم میچرخم😄 ...یادم میره هواچقده سرده.😏..خاطراتمون درست تواسمون برام زنده میشه😍 ....جوریی غرق تماشای ماه وعشقت میشم که زمان از دستم میره .....   تازه یادم میوفته خانوم عاشق شما فردا امتحان داریا 🤣🤣

اخه من تو این دنیا غیراز عشق تو چی دارم .... 😭😭😟

 

 

اهنگ تقدیم به همون کسی که غیرازخودشو وعشقش تودنیا چیزی ندارم😊😊

خانوم خانوما :) ۲۳ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۰ ۱۱ ۴ ۸۶۴

نظرات (۱۱)

  • ارسلان
    سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۹:۴۸
    منم دوست دارم قربون شما بشم من ان شاء الله خدام همیشه کنار دلم نگهت داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی