تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤16❤

گاهے دلت فقط یک "جانم" مےخواهد
یک جانم سادہ..حتے بے بهانہ..فقط یک جانم..😍
.
صدایت کہ کرد ..اسمت را کہ با عشق بہ زبان آورد.. بلہ نگو.. در بلہ هیچ حس و حالے نیست😍😊
.
اصلا جانم مثل آغوش است...😍
از یاد نمےرود
هیچ جانمے از یاد هیچ زنے نمیرود 😍
.
زن کہ باشے با یک جانم سادہ قرار میگیرے
آرام مےشوے
قرارش مےشوے...😍😘
آرامش مےکند😍
.
همین یک جانم قوت قلبش مےشود
حواست باشد ؛ جانم را کہ گفتے یواشکے نگاهش کنے تا برق چشمانش را ببینے
قرارش را ببینے...😍😘😊
.
ببینے چہ میکند همین یک "جانم" سادہ😍😘
.

عشق تو هوس نیست کہ باشد یا نباشد
نفس است...تا باشے..تا باشم😍😊
.
من حالم با تو خیلی خوبه دیگه چیزی مهم نیست

خانوم خانوما :) ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۹ ۵ ۶ ۶۸۵

نظرات (۵)

  • آرام :)
    جمعه ۳۰ شهریور ۹۷ , ۱۷:۴۷
    قشنگ و رمانتیک :)
  • farzaneh :)
    پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷ , ۱۶:۳۲
    حالت خوب همیشه
    زیبا بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی