تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤27❤

دلتنگی ینی حسی که نمیدونی باهاش چیکاکنی ...باهاش چه جوری کنار بیای ...

دلتنگی ینی دلت دلتنگ دلش باشه ...ولی حیف .....

دلتگی ینی یه درد عجیب سمت چپ قلبت ....

دلتنگی ینی یه هوای بی هیاهو توی مغزت ....

دلتگی ینی همه چی باشن ولی اونی که میخای نباشه ....

دلتنگی ینی یچه سه ساله وبهونه گیر وجیغ جیغو که دنبال بهونس فقط واین ینی من دلتنگ ..

دلتنگی ینی یه درد بی درمون ...یه مرض لاعلاج ..یه مرگ تدریجی ...

 دلنتگی فقط خودش ..خودش وخودش :(

نه هیچ کس دیگه...

دلتنگ کسی هستم که نمیدانم کجاس ..چه میکند...میخندد..یامی گرید..دلتنگ سیمای کسی هستم که دلم رالرزاند..

................................

میخوام رو تموم سنگای دنیا
بنویسم دلم برات تنگ شده
تا هرسنگی به پات خورد
بدونیدلتنگی  چه دردی داره....

چه دردسختیه این دلتنگی

خانوم خانوما :) ۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۴ ۳ ۳ ۵۸۳

نظرات (۳)

  • 00:00 :.
    سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۰:۱۹
    دلتنگی خیلییییی بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی