تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤40❤

مردی را میشناسم که با عشقی خاص و پاک نگاهم میکند 💜
مردی را میشناسم که بی هوس مرا به آغوش میکشد و میبوسد😋💏
مردی را میشناسم که همیشه برایم وقت دارد
به غر و لند کردن هایم گوش میدهد
نق زدن هایم را دوست دارد

شانه میشود برای حال خرابم

داغان میشود باحالا داغانم 😍
مردی را سراغ دارم که عاشق بهانه گیری ها و ناز زنانه ام است💑
من ، مردی را میشناسم که جنسش از انسانها جداست ، انگار تکه ای از آسمان است🙃

دستم را با عشق میگیرد
سرم را با عشق میبوسد💙
حتی ، با عشق مواخذه ام میکند
من ، در بین این هوس های پوچ و تو خالی ، مردی را سراغ دارم که مرا فقط بخاطر وجود خودم میخواهد....


همین برایم کافیست...:)

خانوم خانوما :) ۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۶ ۳ ۴ ۹۸۷

نظرات (۳)

  • لوک بدشانس
    سه شنبه ۴ دی ۹۷ , ۲۲:۲۱
    من که از دنیا خیری ندیدم و ناامیدم ایشالا شما خوشبخت بشی
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۵ دی ۹۷، ۱۸:۰۹
      خدانکنه :(
      اینطورحرفی نزنید ....
      شماهم خوشبختین .وخوشبخت میشین:)
  • جناب قدح
    دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۹:۵۰
    سلام :)
    ان شاءالله خوشبخت بشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی