تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


داغون نوشت😢

 این روزا حالم خیلی بده ....داغونم .... خیلی داغون.... اونقدداغونم که دیگه نمیتونم مث قبل ن گریه کنم نه بخندم.....کارم شده اذیت  کردن اونایی که  نمی دونم دوسم دارن یا ن... نمیدونم خوشحالن از بودنم یاناراحت ...کارم شده عصبی شدن سرموضوع های الکی ..... گریه کردن وسط خاطره های خوب...غرق شدن توافکار لجن ..بهونهای بچگونه ... ...خیلی داغونم  مث وقتایی که بودمو کسی نفهمید...نمیدونم مدیون خودم باشم یا ادمای دروبرم .... داغونم ...ولی خودمو که دارم هرچند بعضیاروندارم.....شدم مث یه بچه ..دلم میخاد بهم توجه بشه ... سعی درخوشحال کردنم بشه ..  دلم میخاد نازمو بکشن ..لوس شم ....مث بچه ها نازم خریدار داشته باشه ...ولی نمیشه ..بخامم نمیشه.... بقول ادمای دورم ... خجالت بکش از سنت ...ازقدت ...از دوروبرت ...ادما ببین چی میگن (مردم چی میگن).. چرا لامصبا نمیفهمین نیازدارم بهتون ولی هیچی به هیچی....داغونم واین روزا وسط حال خرابم ...قلبم بی دلیل وبی جهت میکوبه ...حکمتشو نمیدونم...شکسته ولی چقد اروم داره می تپه .درست مث روحم که داغون شدو  هیچ اتفاقی  نیوفتاد..حتی کسی هم نفهمید.چه برسه به ..............................ادمای دورم هستن ...هستنا ولی اونجوری ک من میخام نیستن ...اصلا اونجور که باید باشن نیستن....کارشون بم لنگه عزیزشونم ....درغیر اون صورت محل سگم بهم نمیندازن ....اگه بخانت باید باشی نخانت حقت همونه مث یه دستمال پرت شی یه گوشه....ادمای دوروبرم خیلی وخته مردن برام....درست مث خودشون ک مردم براشون .....درسته داغونم:) ولی هروز میخندم ...بلند میخندم ....وسط اشکام میخندم ...میخندم تا بفهمن من خودممو خودم....میخندم تا نفهمن ک چقدداغونم.....میخندم .....شاید یکی از چشام بفهمه چمه چی تو دلم میگذره ... چ اشوبی تمام وجودمو گرفته ...ولی ندارم ..  ..هیچ وقت نداشتم .....تنهام ...مث همیشه ک تنهابودم .....خیلی تنها...عالم تنهایی خیلی شرف داره به بودن درکنار ادمایی که اول غرورتو میشکنن بعدخودتو ....خدام منو افرید که به یه  سری از بنده هاش بفهمونه که بدبخت کی میتونه باشه؟؟؟ تنها کی میتونه باشه؟؟ داغون کی میتونه باشه ؟؟ ممنونم ازت فقط خدایا بگو داری باخودم ..بازندگیم..باسرنوشتم چیکا میکنی ... بگوتا حداقل خودمم کمکت کنم .....😔ببخش خداعصبی وداغونم :(

 

ببخشیدعاشقانه نبود حالم این روزا واقعن خوب نیس:(

خانوم خانوما :) ۱۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۳ ۶ ۵ ۳۴۳۰

نظرات (۶)

  • F
    سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۵:۵۶
    حست دقیقا همون حس منه
    دختر که باشی یهویی تنها می شی ، یهویی ولت می کنن
    ولی مطمئن باش یه روزی تقاص کاراشونو می دن
    منم دچارم ، امیدوارم دوباره حالت خوب شه رفیق
  • وهاب محمدی
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۲۰:۵۳
    زندگی هیچ کاری به خواست ما نداره . سرنوشتی هم وجود نداره که به حکمت یا قسمت ربطش بدی .
    خودتی و خودت ... یا میبازی یا میبری وسط وجود نداره حالا اگر باختی دچار روزمرگی میشی چه آدمای اطرافت عوض بشن چه نشن چه کسی باشه چه کسی نباشه اگه بردی بازم خودتی و خودت بازهم ادمای اطرافت مهم نیستن مطمئن باش مهم نیستن ... اما خوبیه بردن اینه به خودت ثابت میشه که هیچکس جز خودت نمیتونه زندگیتو بسازه و هیچکسم جز خودت نمیتونه خرابش کنه .
    نیاز نیست با دنیا بجنگی یا با بقیه فقط نیازه با خودت نجنگی همین
  • آلاء ..
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۲۰:۳۸
    درک میکنم
    خستم میفهمی خسته:)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۳۹
    سلام.
    زندگی همینه ...
    گاهی شادیه و گاهی غم ...
    گاهی سربالاییه و گاهی سرازیری ....
    صبور باشین عمر روزهای بد کمه ...

    حال دلتون شاد :)
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۱۶ دی ۹۷، ۱۹:۴۲
      سلام ...
      حرف شماکاملا متینه ...خودمم میدونم ولی  عمرروزای بدم داره به ماه کشیده میشه🤦😔
  • نیلوفر کیانی
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۱۸:۵۸
    دقیقا تک تک لحظات این روز های من حرف هات !😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی