تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


❤49❤

درست همان روز هایی که
به خودم قول داده بودم،
آدمی را،
به همین راحتی دوست نداشته باشم؛😊
که برای انتخابِ کسی
هزار و یک دلیلِ خوب هم اگر رو کند،
سرِ آخر اجازه ی فکر کردنَش را
نداشته باشم حتی؛
که دلواپسی هایم را کنار آدمی اشتباه
از همیشه پررنگ تر و پر رنگ تر نکنم؛
دیدَنش اما،
تمامِ قول و قرار ها را رفتنی کرد؛😅
دیدَنش،
آن هم برای اولین بار،
قشنگ ترین بهانه ی شکستن
تمامِ قول و قرار هایَم شد؛
و حالا هر بار گره خوردنِ نگاهمان به هم،
میشوَد یک دلیلِ ناب
برای "دورِ کسی گشتن"
افتادنش درست وسطِ قول هایَم؛😍
همان حالِ خوبی شده بود "
که انگار خدا برای روزهایَ بی قرارم
کنار گذاشت"
یک بار،
نصفه و نیمه دیدنَش هم حتی،
بهانه ی شیرینی شده بود،
برای
"داشتنِ هزارو یک
دلیلِ خوبِ دوست داشتنی"😍

 

 

خانوم خانوما :) ۰۶ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۱۰ ۵ ۴ ۱۶۰۶

نظرات (۵)

  • احمدرضا زارعی
    شنبه ۶ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۳
    سلام امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه و خوشحال باشید.خوشحال میشم شماهم
    به وبلاگ من سر بزنید و مارو دنبال کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی