تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


 


بعضی حرفاتون  میتونه حال طرفو کلا عوض کنه مث حال امروز من تو باشگاه اونقدی بد شد وسط بازی بیهوش شدم :)

توروخدا به ادمی که زود رنجه چیزی نگین ..دنیاش اتیش میگیره باهر حرفتون ...

هرچند تهش مقصر خودم:)

ولی ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برگم یه روز از شاخش خسته میشه پاییز بهونشه هه:)

خانوم خانوما :) ۱۳ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۵۳ ۵ ۳ ۴۴۳

نظرات (۵)

  • جناب قدح
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۵:۵۸
    سلام :)
    بهتر شدی فاطمه بانو؟
  • آرام :)
    شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۹:۳۳
    خب اگه تاثیر می ذاره یه لبخند بزن D:
    دندون نما باشه :)
  • 😂مهسا😂 اا
    شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۵
    حرف خیلی روی ادم تاثیر میزاره کاش ادما حواسشون به حرف زدنشون بود:-(
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۱۳ بهمن ۹۷، ۱۸:۳۱
      ای کاش:(

      من امروز به یقین رسیدم تاثیر حرف روی ادم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی