تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یه دنـــ✨ــیای دخمـــ👧ـــلونه ...پراز عاشقـــــ👫ـــانه های خــ😍ـاص ویواشــــ🙈ـــکی..


خب این روزا هرجای شهرو ببینی تاچشمت کار میکنه خرسو گل روز وشکلات 😏😏😏 وتو چی ؟؟اصن افسردگی میگیری🤣

گفتم منم ازاین قضیه دور نشم یه کلیپ  که دوستم فرستاد وصف  حال منو داره ببنید شمام شاد شدید😅🤣🤣

ودر اخر تبریک به همه عشقای واقعی بدون دلیل😍😍😍

امیدوارم همگی تون سوپرایز بشین ،البته حتما نباید کادو ازیه جنس مخالف بگیرید دوست وپدرومادر که عشقشون واقعیه هم هس میشه :) نگران نباشین

 

خانوم خانوما :) ۲۴ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۰۲ ۷ ۳ ۱۷۴۵

نظرات (۷)

  • amirhosin (:
    جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۰:۰۰
    همچنین! |: من سینگلم خوو ولنتاین واسه خودم بگیرم خخخخخ
  • نیلوفر ....
    چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۶
    میدونی مامان و بابای من اصلا نمی دون ولینتاین چیه .
    دوست کدام دوست فقط دوستان مجازی باقی موندند به قول مشاور ***فردا باید برم برای خودم یه دونه از این گل مومیایی ها بگیرم که به همه بگم من خودم دوست دارم 🙃🙃🙃
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۲۴ بهمن ۹۷، ۲۳:۳۹
      اوهوم راس میگی :(  طفلکا چیو میخان بدونن :(
      تواین دنیا همین که خودتو دوس داشته باشی خیلی خوبه اونم وقتی ادما هستن ولی اونجور که باید باشن نیستن :(

  • نیلوفر ....
    چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۲
    سلام
    فیلم جالب بود ( بابا هیچ کس به یاد ما نیست هیچکس ما رو دوست نداره هعی فردا برم برای خودم یه گل بگیرم 😞😞😞)
    • author avatar
      خانوم خانوما :)
      ۲۴ بهمن ۹۷، ۲۳:۲۶
      سلام
      ممنونم:)
      گفتم که دوستان وپدرومادر هستن :)
      منم باید برم براخودم بخرم :(
  • جناب قدح
    چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۵
    سلام :)
    از دست شما فاطمه بانو :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


دنبال کنندگان بیانی